HORIZONT - krátkodobý informační systém

Tento reklamní prvek by měl do budoucna s postupným omezením venkovní reklamy na billboardech a dalším zpoplatněním reklamy na veřejných prostranstvích, převzít funkci malo-plošného media pro “velkou reklamu”. Reklamní plochy mohou být realizované jako tiskovina, plotter atd. Konečným cílem u tohoto reklamního prvku je jeho zavedení do celorepublikové sítě , tak aby se stal součástí media plánů důležitých mediálních agentur. Obchodní název vznikl vzhledem k poloze jeho umístění v horizontu očí jak pěších, tak řidičů.

Rozměry jsou A1 (60 x 85cm) nebo tzv. „90“ ( 42 x 90 cm).

 

Zaslat poptávku »

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Kontaktujte nás chcete-li bližší informace nebo poptávku přímo na míru pro Vás.

*Nepovinný údaj
Nejsem robot
Logo reCAPTCHA
reCAPTCHA
Chráněno službou reCAPTCHA
Ochrana soukromí - Smluvní podmínky